دل تنگــــــــــــــــــــــم

•••آرزوهــــــــ♥ــــــــای محــــ♥ــــــــال•••

شعر های عاشقــــــــ♥ـــانــه|جملات|داستان|

 

 

 

دل تنگ مرا مشکن خدایا خدایا...

 

 

دلم همچو پرستو بی قرار است

 

 

پر از دلشوره هاد انتظار است

 

 

اگر سردی دی در کمین است

 

 

دل من عاشق فصل بهار است

 

 

دل بیچاره و دردمانده من

 

 

سیه پوش از شبی بی اعتبار است

 

 

اگر چه ترک من کردی و رفتی

 

 

دل من همچنان امیدوار است

 

 

دل من محرم رازی ندارد

 

 

رفیق نارفیقش روزگار است

 

 

دل من خورده خنجر از نارفیقان

 

 

به درد ناسپاسی ها دچار است

 

 

از آن ساعت که گشتم عاشق تو

 

دل مجنون من شب زنده دار است

  



نظرات شما عزیزان:

مهیار12
ساعت10:07---3 آذر 1392
خدایا این "قسمت" رو كجا فرستادی كه هر وقت نوبت من میشه ، میگن "نیست" ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 آبان 1392

] [ 14:40 ] [ ☻YEKTA☻ ]

[ ]